Тренд на флекситаріанство та етичне споживання зростає. Він полягає у переході на переважно рослинну їжу та зменшення кількості тваринної продукції замість повної відмови від неї. Компанії у сегменті HORECA шукають партнерів, які готові запропонувати продукцію та ініціативи, що підтримують сталий розвиток. Категоріями екологічності думають не лише окремі люди, а бізнеси у сфері гастрономії. Тому ресторани розширюють своє меню за допомогою використання рослинної альтернативи м'ясу у стравах, як наприклад, Garden Gourmet.
Навіщо це ресторану?
Мати в меню різноманітність страв без м'яса − вже необхідність.
По-перше, це демонструє повагу до смакових уподобань гостей, надає можливість спробувати нові поєднання інгредієнтів гостям закладу. Наявність в меню позицій з рослинною альтернативою м'ясу підвищує лояльність з боку вегетаріанської аудиторії та тих, хто дбає про навколишнє середовище. А також дає можливість розширити свої горизонти смаку тим, хто вживає тваринні продукти. Продукція Garden Gourmet саме така: вона смакує як м’ясо, хоч і зроблена з рослинних інгредієнтів.
По-друге, наявність рослинного меню демонструє соціальну відповідальність бізнесу і піднімає репутацію закладу. Бо він пропонує рішення для людей, що прагнуть вживати менше м’яса та залишати менший вуглецевий слід. До того ж виробництво рослинної продукції Garden Gourmet є безпечним як для споживачів, так і для планети. Для створення рослинного бургера використовується значно менше енергії у порівнянні з таким же продуктом із м’яса. І це не просто слова. Garden Gourmet® має ціль отримати сертифікат вуглецево-нейтрального бренду. Адже чим більше людей обиратимуть смачну рослинну їжу, тим більше скоротиться споживання м'яса з меншим впливом на навколишнє середовище. Рослинна дієта загалом може значно знизити екологічну шкоду продовольчої системи.
По-третє, такі зміни можуть стати новим розвитком в позиціонуванні та інформаційним приводом для просування ресторану. За рахунок появи нових страв з альтернативою м’ясу аудиторія закладу може значно розширитися.
5 кроків для запуску рослинного меню
1. Оберіть якісну сировину.
Світовий та український ринок рослинних альтернатив м’яса розвивається прискореними темпами. Nestle в Україні представила для гастрономії вже відомий в ЄС бренд Garden Gourmet:
● Sensational Burger – рослинна котлета для бургера;
● Vegan Meatball – рослинні фрикадельки;
● Vegetarian Nuggets – вегетаріанські нагетси.
До складу входять виключно натуральні та рослинні інгредієнти. Сік з буряка та овочево-фруктовий концентрат надають продуктам рум’яного забарвлення, олія та вода додають соковитості. Необхідні організму протеїни містяться у пшениці та сертифікованій сої без ГМО.
2. Оцініть, які позиції найбільш затребувані серед гостей та чи можна в рецептурі замінити м'ясо рослинним. Таким чином, ви топові позиції меню запропонуєте у новій інтерпретації.
3. Замовте продукцію на тест, щоб спробувати приготувати страви з рослинного м’яса. В результаті у вас може народитися абсолютно новий рецепт або окреме рослинне меню, яке можна просувати як додатковий напрямок. До речі, на перше замовлення надається -20% при заповненні форми.
4. Сплануйте інформаційну кампанію: як ви будете повідомляти про нове меню своїм гостям. Успіх новинок в меню також залежить від офіціантів, які можуть презентувати страву так, щоб гість зацікавився.
5. Збирайте фідбек від гостей стосовно позицій меню: чи подобається смак, чи достатньо різноманітне меню. Аналізуйте, що цінує ваша аудиторія і вдосконалюйте це.
Досвід партнерів Garden Gourmet говорить про те, що рослинне меню − це тренд та необхідність. І для його запуску потрібне розуміння: для чого це робити та які переваги отримує від цього заклад. До речі, страви з продукцією Garden Gourmet вже можна спробувати у ресторанах України (в Києві, Львові), і цей перелік розширюватиметься протягом 2021 року. Для власників ресторанів та кафе є спеціальна пропозиція: можна замовити безкоштовні зразки продукції Garden Gourmet.
Nestlé Professional – це підрозділ Nestle, який постачає професійні продукти для закладів громадського харчування. Nestle Professional представлений на ринку України більше 10 років, та надає комплексні рішення для закладів громадського харчування, а саме: професійне обладнання для приготування кави, зернову каву Buondi, розчинну каву Nescafe, молоко, какао та кавові мікси, проводить тренінги для бариста, надає технічну підтримку, а також пропонує професійні формати холодних соусів бренду ТОРЧИН, роздрібні формати та інгредієнти для приготування десертів та продукцію ТМ Світоч, Lion, KitKat.
Garden Gourmet – бренд рослинної їжі, поширеної в Європі. Виробництво знаходиться в Чехії і працює на повну потужність, щоб задовольнити зростаючі потреби на рослинну їжу у Великобританії, Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Австрії, Нідерландах, Іспанії, Італії, Польщі, Чехії та Україні. Місія бренду Garden Gourmet – закохати світ у рослинну їжу. Споживачам не потрібно жертвувати смаком і текстурою, адже як за зовнішнім виглядом, так і на смак продукція Garden Gourmet нагадує м’ясо, хоч і зроблена з рослинних інгредієнтів. Garden Gourmet здійснює свою місію завдяки високим смаковим характеристикам і широкому асортименту.
Comments