Через пандемію COVID-19 напрямок доставки їжі зафіксував колосальний зріст в 2020 році. Згідно документів SEC (Комісія з цінних паперів та бірж США), додатки для доставки їжі заробили 5,5 мілліардів долларів прибутку з квітня по вересень 2020. А в той же період 2019 року їх статки складали 2,5 мілліардів. Споживачі також повідомили, що в цілому замовляють частіше. 63% американських споживачів роблять замовлення їжі не менше одного разу на тиждень, 21% — три та більше разів.
Які ж тенденції з'явилися через карантинні обмеження та назавжди з нами лишаться? Пропонуємо вам точку зору Пола Френца, керівника сегменту Food & Delivery компанії Novolex, що спеціалізується на пакувальній продукції для horeca.
Безпека харчових продуктів та чистота приміщення ресторанів
Під час поширення пандемії COVID-19 гігієна, чистота ресторанів та безпека продуктів стали найважливішими запитами гостей та клієнтів доставки їжі. Протягом 2020 року ми спостерігали, як ресторани шукають рішення, які забезпечують безпеку своїх клієнтів і повідомляють, як це робиться — і ми вважаємо, що це не скоро зміниться. 62% споживачів сказали компанії з вивчення ринку VIPinsiders, що вони почуваються безпечніше, коли працівники ресторану використовують маски та рукавички, коли знають про обробку їжі. Також є тенденція, над якою працюють служби доставки ще до пандемії — захищена від посягань кур'єрів упаковка. У 2017 році американське дослідження Foods показало, що майже 30 відсотків водіїв, що доставляють їжу, скуштували страви, за які вони відповідають. Це спричинило еволюцію дизайну упаковки. Однак за часів COVID-19 захищена упаковка стала надзвичайно важливою необхідністю для ресторанів та сервісів для доставки їжі.
Зростає споживання алкоголю
З моменту початку пандемії 34 штатів США, а також Пуерто-Ріко та округ Колумбія запровадили нові закони про алкоголь та дозволили 500 000 барів та ресторанам по всій країні доставляти алкогольні напої безпосередньо споживачам, як повідомляє Національна Асоціація ресторанів США. Асоціація також стверджує, що завдяки цьому ресторани зробили 10% своїх продажів у той період, що дозволило власникам повернути деяких звільнених працівників. Ми спостерігали підвищення попиту на такі продукти, як "винні чашки" для дорослих та пластикові банки з попередньо змішаними напоями. Тепер, коли клієнти відчули, як можна насолоджуватися улюбленими коктейлями вдома, ми сподіваємося, що вони й надалі будуть замовляти їх, навіть коли час COVID-19 мине. Багато штатів докладають зусилля, аби зробити зако
ни про продаж алкоголю поза закладом постійними: Айова, Огайо, Оклахма, Міссурі, Флорида та округ Колумбія.
Перегляд Закону про пластикове сміття
Інший великий виклик, який кинула нам пандемія — це змусити підприємства та уряди переосмислити наш підхід до утилізації упаковки з пластику. У березні минулого року законодавчі органи всієї країни розглядали заборони та податки на поліетиленові пакети. COVID-19 призупинив чи затримав багато з цих планів, а минулий рік показав, що продукція з пластикової упаковки є не тільки зручною, але важливою для охорони здоров'я та безпеки населення. І в міру поширення COVID ставало дедалі зрозумілішим, що віднайти спосіб вдалої переробки упаковки значно важливіше, ніж забороняти пластикові пакети. Світ змінився. Якщо компанії, що обслуговують продукти харчування, мають вижити та розвиватися в цій постпандемічній економіці, їм також слід продовжувати адаптуватися та змінюватися.
Comments