Традиційно підготували для вас дайджест з найважливішими подіями.
Новини світу
Представники McDonald’s розповіли про новий ресторанний бренд, який планує запустити у 2024 році. “CosMc’s — це концепція невеликого формату з усіма ДНК McDonald’s, але зі своєю унікальною індивідуальністю”, — сказав генеральний директор McDonald’s.
CosMc’s — персонаж-прибулець, який McDonald’s використовував у своїх рекламних компаніях декілька десятків років тому.
Starbucks запускає нові ресурси для військового співтовариства, зокрема нові можливості для розвитку кар'єри кар’єри, а також ініціативи щодо психічного здоров’я та найму.
Італійська компанія пасти виробляє обмежену серію пакунків макаронних виробів у рамках кампанії «Play Your Pasta», яка містить макаронну локшину, схожу на кнопки контролера на контролері PlayStation.
Компанія Warner Bros. вирішила співпрацювати з Cold Stone Creamery для створення цього грайливого та привабливого нового смакового профілю на тему фільму про Барбі.
Новини України
Євгенія Грипа взяла участь у міжнародній виставці продуктів харчування та напоїв, що проводився в Токійському міжнародному виставковому центрі для просування продукції Artwinery. Компанія продемонструвала загалом сім сортів ігристих вин на триденній виставці. «Вони мають ніжний і фруктовий смак і чудово поєднуються з японською їжею», такою як «зару соба», холодна гречана локшина та «якіторі», смажена на шампурі курка, — зауважує Грипа.
EBCU (Європейська спілка споживачів пива) додала український голден ель у «Довідник стилів».
Грецький ресторан Anna відкрився на престижному бульварі Круазетт.
Вареники, голубці та борщ – це те, про що багато хто з нас думає, коли мова заходить про українську кухню, але це лише три з багатьох смаколиків, які Тетяна Копець продає у своєму новому магазині під назвою Ready to cook.
1 серпня вступає в силу законопроект №8401, який передбачає скасування податкового спецрежиму 2% та пільг по сплаті ЄСВ, повернення документальних перевірок і штрафів за порушення використання РР.
Comments