Мерч закладу може виконувати дві ключові функції водночас. По-перше, це джерело додаткового прибутку (за правильно побудованої фінансової моделі). По-друге, це спосіб поширення знання про бренд. Лояльний гість, який купив футболку або чашку від улюбленого закладу, по-перше, щоразу, користуючись річчю, сам згадує про бренд, по-друге, демонструє його своїм знайомим.
А ще це чудовий привід для колаборації з іншими компаніями, а відтак і обміну аудиторіями.
Світові ресторанні компанії дуже активно експериментують з мерчем. Taco bells робить кумедні Різдвяні светри, в колекції McDonald's буквально все: шкарпетки, футболки та навіть шапки, KFC зробив свічки з ароматом м’ясної підливи. Цей список можна продовжувати вічно, а ми поки вирішили поділитися 10 вдалими прикладами створення мерчу від українських ресторанних компаній.
Gelarty
Gelarty продають брендоване морозиво (в баночках, ескімо та фірмовими боксами), а також каву. Але одне з найбільш неочікуваних рішень – морозиво для собак та єнотів. Його роблять на безлактозному молоці з арахісовою пастою та перепелиними жовтками, а також додають спеціальний пребіотик для тварин.
Cukor shop
Львівська мережа Cukor (Cukop, МОРЕРИБИ, Teddy) запустила Cukor shop: в ньому можна знайти футболки, чашки, значки та шкарпетки з пінгвіном – впізнаваним персонажем, який чітко асоціюється з компанією, а також з різними іронічними фразами.
Green chef
Кафе здорового харчування Green Chef випустили лімітовану серію парфумованих свічок: grape&sandalwood (основні ноти: виноград, троянда, сандал, жасмин) та cinnamon&orange з ароматом кориці, меду та апельсина.
One Love
Це не тільки мережа кав’ярень, але й кавова компанія з власною ростерією. Тож цілком логічно, що є ціла лінійка кави One Love, брендованих капсул для кавамашин тощо. Нещодавно в One Love відкрили продаж першої в Україні сертифікованої органічної specialty кави.
А ще компанія створила дуже цікаві кавові бокси: в них 2 види кави, аксесуари для приготування Hario та запрошення на екскурсію до ростерії One Love.
Idealist
Кавові дріпи від Idealist вже давно вийшли за межі однойменних кав’ярень: їх продають на АЗК та в крамницях. А тепер їх побачити ще й у потягах «Укрзалізниці»: Idealist тепер відповідає за оновлення кавової та чайної карти перевізника.
Jul’s Coffee
Jul’s Coffee & Wine - сімейна кав’ярня у Бучі, яку було майже знищено під час бойових дій у місті. Для того, щоб зібрати гроші на її відновлення та облаштування громадського простору поруч її власниця запустила продаж брендованої кави. Найчастіше її купляти лояльні гості кав’ярні, які перебували в евакуації, та іноземці, які співчували історії цього сімейного бізнесу. Наразі кав’ярні відновила роботу в повному обсязі, а брендовану каву можна купити для себе або «підвісити» для захисників.
Honey
Серед чудовихй гастрономічних ідей Honey в цьому сезоні – шоколадні цукерки «Бавовна», ліхтарики та будиночки з печива, а ще свічки з ароматом популярних десертів: «Полуничний еклер», «Булка з корицею» та «Ендорфін».
Крім того, Honey випустили колекцію дизайнерських тортів в колаборації з BEVZA.
Milk Bar
Серед солодощів від Milk Bar, які можна визначити як гастрономічний мерч: фірмова карамель, коробки з фаджем, ялинкові прикраси з пряників, віскі-пудинг в подарунковому пакуванні та цукерки «Київ ранковий».
Фірмова сіль та спеції
Шеф-кухар Олексій Величко запустив власний бренд «Бессарабські спеції». Серед цікавих локальних продуктів - мірудія, чубриця та інші.
Авоськи з фірмовим алкоголем
Одним з перших авоськи з фірмовим алкоголем – сидром, кальвадосом та наливками – запустив Дмитро Борисов у «Білому Наливі». Крім того, в компанії також є лінійка private label вин, вермутів GastroFamily.
Comments