top of page

Як ресторани втрачають гостей і що з цим робити: резерви у 3 кліка

Успіх закладу напряму залежить від кількості гостей в ресторані. Однак виявляється, що до 30% гостей заклади втрачають ще на етапі бронювання.

  • Повідомлення в Facebook, Instagram не завжди отримують відповідь, особливо якщо немає акаунт-менеджера, який працює 24/7;

  • Дзвінки телефоном не завжди зручний та дієвий спосіб: зайнята лінія, відсутність адміністратора біля телефону.

В березні цього року в Києві команда стартапу Reservble провела дослідження стосовно швидкості відповіді на запити про резерви столів.

В будній день з 11:00 до 13:00 зателефонували до 100 закладів, з яких

  • 18 не підняли слухавку;

  • 8 ще використовують міський телефон;

  • лише 4 перетелефонували.


В середньому розмова триває 4 хвилини. Можна почути, як адміністратор або хостес вносять запис до свого блокнота з резервами столів. Якщо в день надходить 35-40 дзвінків, це 2,5 години розмов телефоном.


Ситуація з запитами в Facebook та Instagram, на жаль, гірша. Відповідь можна очікувати годинами. Якщо писати після 18:00, то вірогідність зовсім її не отримати - максимальна.


А що як час підтвердження зменшити до двох секунд? Уявіть, наскільки вражені будуть гості, якщо вони отримають SMS-підтвердження резерву одразу після запиту. З Reservble це стає реальністю.

Сервіс, що закохує



У травні Reservble обробив більше 6000 резервів столів від 2800+ користувачів. Спробувавши онлайн бронювання столів хоча б один раз, повернутись до телефонних розмов неможливо.

Reservble – електронна книга резервів столів, що допомагає гостям у кілька кліків забронювати стіл, а закладам харчування - в один клік підтвердити (або автоматично) та ефективно планувати розміщення у залах.


Звільнений час адміністратора або хостес можна використати для роботи з гостями в залі задля підвищення їхньої лояльності.


"Сервіс створений враховуючи запити рестораторів. Ми прислуховуємось до кожного партнера та адаптуємо сервіс, щоб наша співпраця була максимально плідною", - розповідають у команді.




Налаштування системи бронювання столів займає до 5 хвилин та дозволяє одразу приймати нові резерви онлайн або вводити вручну на схемі столів.

  1. Після реєстрації для закладу харчування створюється унікальна сторінка з формою бронювання столів. Приваблива фотографія та детальний опис підштовхують гостя швидше зробити резерв. Сторінка закладу українською та англійською мовами.

  2. Щоб зробити резерв, достатньо обрати дату та час, ввести номер телефону та ім’я, коментар за бажанням. За необхідності можна дати гостям вибрати бажаний зал: наприклад, якщо в закладі є тераса і гості полюблять бронювати саме там.

  3. За допомогою автоматичного підтвердження резервів столів, потенційний гість отримає SMS підтвердження одразу після запиту на резерв. В такому випадку при наявності вільного столу в обраній гостем залі (якщо обрали при створенні резерву), ми автоматично його розміщуємо.

Якщо працювати в класичному варіанті підтвердження - вручну, тоді адміністратор отримує сповіщення про новий резерв в телеграм або SMS та має підтвердити або відхилити.


Головна перевага сервісу в тому, що немає потреби встановлювати додатки, купувати додаткове обладнання. Необхідно лише відкрити смартфон, перейти в свій кабінет через браузер.



Reservble – це не тільки можливість просто та зручно керувати розміщенням гостей, це якісний сервіс, на який заслуговують представники ресторанної галузі. Ми цінуємо наших партнерів, тому наша технічна та моральна підтримка доступна цілодобово.


Віртуальний асистент


Віртуальний асистент від Reservble, який працює на базі штучного інтелекту (ChatGPT), спілкується з користувачами соцмереж закладів, збирає запити на резерви столів.


Всі резерви від віртуального асистента так само попадають в кабінет закладу на сторінці Reservble та повинні бути підтвердженні (якщо не ввімкнено автоматичне підтвердження).

Асистент знає все про ваш заклад та миттєво відповість потенційним гостям. До того ж плата за його користування в рази менша за заробітну плату менеджера, який виконує такі ж функції.

Кейс: робота з call центром в мережі закладів


Серед партнерів Reservble є мережі закладів, що мають свій call-центр. Робота з системою дозволила уникнути проблем комунікації всередині компанії та автоматизувати процес роботи з резервами столів. Ось, як це працює:


Крок №1. Отримати резерв

  1. Call центр приймає резерв телефоном та вносить в систему;

  2. Користувачі соціальних мереж або відвідувачі веб-сайту, заповнивши форму бронювання, надсилають запит на резерв стола.

Крок №2. Підтвердження резерву

Адміністратор в реальному часі бачить в кабінеті, які резерви додані call центром, а які прийшли з соціальних мереж.


Крок №3. Зустріти гостя.

Адміністратор або хостес бачить у своєму кабінеті, хто з гостей повинен прийти найближчим часом та його вподобання, алергії. Зустрівши гостя за ім’ям, можуть запропонувати улюблену страву або напій.


В результаті гості щасливі, лояльність підвищується, система працює.


Reservble – український стартап. Пряма мова


Мене звати Володимир Носенко, я співзасновник сервісу Reservble, і це саме зі мною ви спілкуєтесь, надсилаючи заявку до Reservble. Я допомагаю вам підключитися, обрати оптимальний набір необхідних функцій, а моя технічна команда робить так, щоб все безперебійно працювало.

Ми беремо приклад з лідерів світового ринку, таких як OpenTable, The Fork, Resy, та переосмислюємо його під потреби наших партнерів. Зручно та просто - це головні принципи будування нашого сервісу. На відміну від конкурентів, в нас немає потреби навчати співробітників закладу, як користуватись сервісом.


Наших партнерів можна побачити на мапі Львова та частково на мапі Києва. Найкращим визнанням ми враховуємо саме ті моменти, коли нас рекомендують іншим, і за це ми щиро вдячні.


Кожному партнеру ми надаємо 14-денний безкоштовний період, в який можна зрозуміти, який набір функцій важливий саме для вас.


Вартість базової підписки складає 799 гривень на місяць. Цього достатньо для отримання резервів столів від гостей онлайн та керування їх розміщенням у закладі.


З додатковими можливостями можна ознайомитись на веб-сайті.

Comments


bottom of page