234 (2).jpg

Ресторанний маркетинг в еру коронавірусу

Проактивний маркетинг може бути ефективним інструментом для ресторанів, які можуть продовжувати працювати під час кризи через COVID-19. Ось кілька порад для українських маркетологів від американських колег.



Стимулюйте самовивіз


Так, доставка їжі – це складний та фінансово затратний напрямок роботи, тому самовивіз замовлень потрібно зробити максимально зручним для гостей. Зробіть відчутні знижки, додайте безкоштовні страви або подарунки для тих, хто забирає замовлення безпосередньо у ресторані.


Рекламуйте наступні візити


До кожного замовлення на доставку та / або самовивезення їжі бажано включити купон або подарункову картку, які можна використовувати в майбутньому лише під час обіду. Це буде тримати ваш заклад на першому місці симпатій у гостей, які матимуть бажання повернутися до вас у майбутньому.


Безкоштовні страви для дітей


Запропонуйте безкоштовну позицію дитячого меню при замовленні їжі для дорослих - чудова тактика для збільшення сум чеків, особливо в той час, коли більшість шкіл в цей час закриваються. Ця ідея може бути застосована до замовлення страв на вечерю. Батьки можуть бути більш схильними обирати ваш ресторан замість ресторану конкурента, якщо вони знають, що харчування дитини не потребує додаткових витрат.


Чим більше – тим краще


Якщо це можливо, ви можете запропонувати клієнтам зробити гуртове або просто об’ємне замовлення їжі додому. Повідомте, що страви можна помістити в холодильник / морозильну камеру після отримання, та включіть інструкції щодо повторного нагрівання, щоб вони приготували вашу їжу найкращим чином. Це може стимулювати великі замовлення.




Подарункові карти


Клієнти можуть не хотіти їсти прямо зараз, але багато людей все ще шукають можливість підтримати свій улюблений місцевий бізнес. Дозвольте легко придбати подарункові картки в Інтернеті або електронною поштою, щоб меценати могли підтримувати ваш ресторан зараз і насолоджуватися своїм смачним обідом у вашому закладі згодом.


Фіксоване меню, яке змінюється кожні кілька днів


Ще один маркетинговий прийом - це створення спеціального заздалегідь визначеного меню, яке подобається як дорослим, так і дітям. Забезпечення економічно вигідного варіанту, який ідеально підходить тим, хто живе сам, для подружніх пар та всієї родини, протягом невизначеного часу може допомогти гостям почувати себе більш спокійно. Завдяки унікальному меню, яке змінюється кожні кілька днів, можна постійно чимось дивувати своїх клієнтів та пропонувати їм нові позиції.


Будьте креативними


Хоча ваші постійні гості не можуть проходити до вас щоб повечеряти, ви все одно можете додати цінності та залишатися на зв'язку зі своєю базою клієнтів іншими творчими способами. Наприклад, якщо ви - піцерія, запропонуйте дистанційний клас приготування піци в Інтернеті або в соціальних мережах, де люди можуть спілкуватися з вами та вашою кухнею, не виходячи з власного будинку. Це дасть вам корисну, людську точку дотику, яка впливає на лояльність бренду у багатьох споживачів.


Будьте соціальними


Оскільки все більше людей обирають практикувати соціальне дистанціювання, бажання спілкуватися з іншими лише посилюється. Слідкуйте за своєю клієнтською базою щодо того, які заходи ви вживаєте, які спеціальні пропозиції ви використовуєте, і як ви та ваш персонал справляєтеся з постійно мінливою галузевою ситуацією. Не бійтеся розважитися або показати внутрішню роботу вашого ресторану в той час, коли багато людей шукають унікальні точки продажу.


Без контакту


Оформлюючи замовлення як на самовивезення їжі, так і на доставку, ви можете запевнити клієнтів, що вони можуть вимагати доставку “без контакту”, та залишити для вас інструкції, як вони бажають отримати їжу. Можливо, вони почуваються найбільш комфортно, коли ваш співробітник розміщує пакунки із замовленням на капоті свого автомобілю, або, можливо, дзвонить у двері та залишає їх на килимку – сьогодні ця турбота про безконтактність є додатковою перевагою.


Створіть віртуальний тематичний івент


Підтримайте своїх гостей веселощами, влаштувавши віртуальну ігрову ніч або тематичну вечірку в Instagram або Facebook Live. Скористайтеся популярними шоу та фільмами, які мають велику базу прихильників, як-от "Офіс" чи "Зоряні війни", і створіть тематичні рецепти їжі та напоїв, які глядачі можуть готувати вдома. Ця ініціатива може не тільки стимулювати поінформованість про бренд і збільшити вашу соціальну прихильність, але і розвивати вкрай необхідне почуття спільності.


Інформуйте працівників


Щоб підтримати мікроклімат серед співробітників, щодня надсилайте повідомлення електронною поштою, щоб гарантувати, що вся команда розуміє, що відбувається у закладі. Ці повідомлення можуть включати поради щодо гігієни на робочому місці, поради щодо соціального дистанціювання, коли проводяться вечірки, нові акції та будь-яку іншу відповідну інформацію.





Створіть нові ролі


Розумна ідея - відстежувати траєкторію руху кожного бізнесу та відповідно змінювати ролі працівників. Наприклад, якщо у вас є замовлення на доставку, підкажіть працівникам, у яких є машини, про можливість взяти чергування в якості водіїв доставки замість звичної ролі офіціанта чи бармена.


Змініть години роботи


Інформація, що стосується вірусу, змінюється з кожним днем, тому вашому персоналу, можливо, доведеться змінити свій графік, щоб врахувати непередбачені обставини. Вирішіть, чи є сенс застосовувати обмежений або змінений режим роботи вашого ресторану. Але якщо ви щось змінюєте у своєму графіку, не забудьте оновити ваш веб-сайт і соціальні платформи новою інформацією для клієнтів.