Марія Шапошнікова, PR&Marketing спеціалістка, яка вже 16 років працює в індустрії гостинності, розповість все про сучасний SMM.
В умовах війни комунікація закладів має бути ще більш послідовною та щирою водночас, емпатичною та ефективною. На вебінарі якраз будемо говорити про те: - Чи змінились правила ведення сторінок; - Чи «на часі» розважальний контент; - Що робити, коли немає ідей, і де шукали натхнення. Крім того, нарешті, визначимо, хто такий SMM менеджер, які його обов‘язки та які результати від його роботи варто очікувати. Разом розберемо безліч прикладів вдалого та невдалого маркетингу в соціальних мережах. Сформуємо списки посилань на ресурси для натхнення і вийдемо за межі нудних та очевидних рішень. Зробимо так, щоб сторінка вашого закладу в кожній з актуальних соціальних мереж відображала цінності закладу та слугувала активним майданчиком і для продажу, і для комунікації, і для формування спільноти.
Більше про спікерку: Марія Шапошникова – спеціалістка з PR&Marketing в HoReCa з 16-річним досвідом роботи. Серед проєктів, над якими вона працювала Марія: Чорноморка, Анчоусна, Оселедцева, Мацоні, Чачаварня, Taverna, Smorrebrod, Муракамі та інші.
Тривалість: 71 хвилина
Мова: українська
Надається необмежений доступ до відеофайлу по паролю на одну особу без права передачі третім особам.
Після оплати замовлення на ваш e-mail будуть відправлені пароль і посилання для доступу до файлу.