2020 рік був справжнім випробуванням на міцність. Міцність сили духа, міцність ідей, міцність партнерства. І ми хочемо подякувати нашому партнеру — компанії PepsiCo протягом року, за підтримку наших проектів та надійне партнерство.
Діяльність PepsiCo можна окреслити хештегом #ПеремагаючиВідповідально, тож хочемо розповісти про кілька ініціатив компанії, що нас надихають.
За 2020 рік компанія PepsiCo передала на благодійність 2 222 тонни продукції, а це майже 9 млн порцій поживних молочних продуктів, соків та нектарів, смачних напоїв та снеків. Допомогу в різних куточках країни отримали медпрацівники та люди, які опинились у скрутних життєвих обставинах.
Сьогодні PepsiCo подвоїла зобов’язання щодо збереження клімату До 2040 року компанія прагне досягти нульового викиду парникових газів. А це на 10 років випереджає цілі, поставлені в рамках Паризької угоди
Уже до 2030 року PepsiCo планує скоротити на 40% викиди парникових газів по всьому виробничому ланцюжку. Ці кроки будуть співставні із зникненням понад 5 млн автомобілів з доріг на цілий рік.
Ми пишаємось нашим партнерством з PepsiCo і надихаємось великими ідеями!
Comments