top of page

Оновлення від McDonald’s, голограми Клопотенка, українське пиво на честь «Євробачення»: дайджест

Традиційно підготували для вас добірку найважливіших новин місяця.

McDonald’s розпочав масштабну реорганізацію компанії. Паралельно з цим компанія продовжує впроваджувати стратегію модернізації. Серед нових кроків – оновлення рецептур найбільш популярних бургерів: більш м’які булочки, більш розплавлений сир (для цього змінюють налаштування грилів), невелика зміна в етапах складання бургеру (додавання цибулі до м’яса на грилі), збільшення кількості соусу. Також компанія тестує два холодні літні напої: Cold Brew та Marble Cold Brew.



Новини McDonald’s для України: заклади мережі відновили роботу в Дніпрі, а в Одесі запрацювали на доставку. За попередній рік компанія в Україні отримала 2,042 млрд грн чистих збитків.


Американська компанія Yum! Brands, яка володіє брендом KFC, оголосила про остаточний вихід з ринку росії. На місці KFC відкриваються заклади під назвою Rostic’s.



Це частина кампанії по боротьбі з ейджизмом. Цікавий факт: пиво має більш терпкий та виразник смак, аби компенсувати втрату смакової чутливості у людей похилого віку.


Виноробня Князя Трубецького на Херсонщині змінює назву на Stoic Winery, а також планує відновлення лабораторії, виноградників та готельно-ресторанного комплексу, які зазнали руйнувань під час російської окупації.


Дмитро Марценюк, екс шеф-кухар культового ресторану Veselka у Нью-Йорку, відкрив український ресторан RUTA у Вашингтоні.

Вісім пар незалежних пивоварень спільно зварять сорти пива, що будуть доступні впродовж усього перебігу пісенного конкурсу Євробачення у пивоварнях і певних закладах Ліверпуля. Від нового унікального стилю - українського голден елю - до бельгійського бланша, серед цих сортів знайдеться пиво на будь-який смак.



Благодійні вебінари від "Ресторатора", записи яких варто придбати

Важливі матеріали квітня, які варто прочитати


コメント


bottom of page