Генеральний директор бельгійської гілки Burger King Кевін Деріке вирішив звернутися до експертів Michelin безпосередньо - через рекламний банер, в якому закликав включити новий Master Burger в путівник.
У своєму посланні СЕО визнає, що хоча Burger King не пропонує модних столових приборів і не відповідає стандартним критеріям списку, журі слід враховувати інші переваги.
Кевін Деріке, генеральний директор Burger King Belgium:
«Закрийте очі і уявіть винятковий смак нового Master Burger з його ідеально приготовленою на грилі котлетою, загорнутою в м'яку булочку і ретельно приправленою плавленим сиром чеддер під гірчично-цибульним майонезним соусом. Вибачте, ми трохи захопилися ... Ви вважаєте його ідеальним? Нам здається, що йому як і раніше не вистачає лише одного інгредієнта: зірки Michelin. Скільки у вашій маленькій червоній книзі рестранів, де подають виняткові страви, які будуть на столі за п'ять хвилин, і де не потрібно бронювати стіл за три місяці?»
Кампанія була розроблена спільно з креативним агентством Buzzman і вже привернула увагу експертів ресторанного рейтингу. В Michelin заявили про готовність перевірити новий пункт меню на «якість продукту, майстерність приготування, гармонію смаків, індивідуальність шеф-кухаря» та інші критерії.
Comments