2612 (1).jpg
3.png

Підвищуємо Середній Чек: методи, які здатен використовувати кожний офіціант

Середній чек — інструмент, яким користується кожен ресторатор.

А чи користується цими даними ваші офіціанти? Чи допомагаєте ви своїм людям його розширяти? Або взагалі знати його. Подивимось.



Існує декілька варіантів, як можна збільшити потік грошей до каси ресторану:

- збільшення кількості гостей (нові, оборотність постійних);

- розширення послуг; - збільшення середнього чеку.

Сьогодні поговоримо про останній пункт.

Зазвичай, як показує практика, керівники аналізують цифри та орієнтуються на середній чек ресторану. Усі дії майже завжди закінчуються тим, що працюють тільки з цінами. Але упускають дуже важливий момент. Працювати потрібно з розширенням середнього чеку.

Що для цього потрібно?

- знати с/ч кожного працівника;

- ділитися цією інформацією з ними;

- вчити, як цим знанням можна користуватися.


Коли працівник (зазвичай це офіціант, та бармен) знає ціль, йому легше туди рухатись. Він розуміє, що робити, і як досягати бажаного результату.


Для цього потрібно вивести с/ч по кожному дню тижня. Понеділок та п’ятниця можуть відрізнятися один від одного.


Ставимо кожному офіціанту ціль на зміну. Це потрібно робити кожен день.


Далі офіціант працює над його розширенням. І обов’язково в кінці зміни знімається звіт, та аналізується. Чи усе вдалося. Якщо ні, то чому. Якщо так, й навіть більше, потрібно похвалити.


Я можна розширити с/ч?

- продавати (дуже часто можна зустріти заклади, де замовлення просто приймають, й зовсім не продають);

- пропонувати страви, та напої в стіл;

- працювати с ДОПами;

- продажи з собою.

Блюда та напої на компанію.

Майже завжди є можливість запропонувати гостям щось в загальний стіл. Це може бути:

- пляшка вина;

- міцний алкоголь, пляшка, або в графині;

- закуска, салат, основна страва;

- десерт.

Можливо для одної людини ціла страва — забагато, інша справа — страва на двох.

Можливо, гість хоче щось спробувати, але вагається. Можливо, цілий десерт після вечері забагато, а на компанію — якраз.


Чи можливо пропонувати це кожному столику? Так! Потрібно відчувати, що це може бути саме зараз.

Чи можливо продати це кожному столику? Ні!