top of page

Підписка на ресторан: досвід іноземних колег

Сьогодні ми можемо оформити підписку практично на все, що завгодно – починаючи від стрімінгових сервісів, і закінчуючи газетами та журналами. Можна передплатити доставку продуктів, рослин, книг, тощо. Але як щодо підписки на їжу в ресторанах? Мережа магазинів, кафе та ресторанів у США та Канаді під назвою Panera вважає, що скоро підписка на ресторани стане традицією.


Цієї зими компанія запустила підписку на безлімітну каву: за 8,99 доларів на місяць ви отримуєте «безкоштовну» безлімітну каву – кожні дві години одну склянку, в яку можна «долити» каву безкоштовно. За словами Business Insider, така модель передплати кави була «новою радикальною зброєю у fast-food-breakfast wars».


Головний бренд- і концепт-директор компанії Panera Едуардо Луз сказав, що це нормально, адже такі реалії сьогодення. «Ви просто умикаєте Netflix і все. А яка наша версія цього? Які послуги чи категорії будуть цікаві? Кава [є] такою категорією, що має високий рівень використання».


Традиційно кав’ярні та бутербродні починали з програм лояльності, від карт «купуй дев'ять-отримай-один-безкоштовний» до надзвичайно складних цифрових програм. Але Panera хоче бути ексклюзивною. Ви приходите до Panera, тому що ви вже заплатили, і поки ви там, можете також придбати мафін.


І хоча Panera може бути першим великим гравцем на ринку, що ввів підписку, це не єдиний випадок. Щоб пережити зупинку роботи, dog-centric café East Village Boris & Horton нещодавно запустило власну програму «членства», пропонуючи також безлімітний пуловер за значно вищу ціну – 70 доларів на місяць. Кав’ярня Fair Folks & a Goat на базі членства пропонує за 25 доларів на місяць необмежену кількість напоїв. Чи працює це? Важко сказати.


Але якщо це взагалі буде працювати, то зараз саме час спробувати. Якщо гості ходять в ресторани, то швидше за все, вони йдуть до закладів біля дому. Чи не було б тоді раціональніше платити щомісячну плату, щоб можна було йти туди так часто, як вони хочуть? Навіщо зупинятися на каві? Будь-що може бути підпискою, якщо ви готові зробити це регулярною пропозицією!

Так думають в штабі Panera. «Наша гіпотеза полягає в тому, що повторюваний дохід на основі передплати має багато сенсу», - сказав Луз. «Я вважаю, що частина нашого майбутнього буде заключатися в отриманні постійного доходу або доходу на основі підписки, що є новим для світу ресторанів». Panera планує ввести кілька типів передплати, включити якусь підписку на обід для дітей, «з огляду на ймовірне скасування школи восени».


Загальновідомий факт, що оператори ресторану роблять все можливе, щоб гості стали постійними. То що ж заважає трохи більше формалізувати цей процес

bottom of page