174-175.jpg
3_307.jpg

Втричі популярніше: рослинний бургер McDonald’s купують частіше, ніж на це очікували в компанії

Рослинний бургер McPlant продається в 600 точках McDonald's по всій території країни. Але з наступного місяця карта продажів значно розшириться.

Це був тестовий запуск McPlant у продаж. Успіх продукту спонукає компанію робити на нього ставки. Попередньо рослинний бургер став популярним у Європі: у Великобританії, Швеції, Данії, Нідерландах та Австрії.


Як говорить аналітик Piper Sandler Майкл Левері, у тестових точках щодня замовляють 70 гамбургерів McPlant. У той час як Біг-Маків — 110.

Якщо на старті запуску продукту майбутній дохід від продажів оцінювався від $75 млн до $100 млн, то зараз йдеться про $170-215 млн у річному обчисленні.

За його словами Майкла Лівері, успіх рослинного бургера позитивно відобразився і на капіталізації обох компаній: акції McDonald’s подорожчали на 1%, а Beyond Meat — на 3%. І хоча McDonald’s — не перша мережа, яка запустила рослинний бургер (до неї це зробили Burger King, Carl’s Jr. та White Castle), майбутнє McPlant виглядає досить оптимістично.