top of page

Штучний інтелект модернізує ресторанну індустрію

Хоча технології розвиваються і приносять користь багатьом галузям, деякі галузі все ще намагаються вижити. Ресторанний бізнес – одна з таких галузей, яка переживає битву на витривалість серед конкурентів.



52% власників ресторанів погодилися з тим, що високі експлуатаційні витрати і витрати на харчування, очевидно, є головними труднощами, з якими вони стикаються під час ведення бізнесу. Ресторани, безсумнівно, можуть зберігати стабільність у всьому, законно впроваджуючи технології в свій бізнес.


Одна з таких технологій, яка, як кажуть, робить вирішальний вплив на цю галузь – це штучний інтелект. Існують різні переваги впровадження штучного інтелекту в ресторанах: поліпшення якості обслуговування клієнтів, збільшення продажів, скорочення втрат їжі, складання розкладу співробітників до прогнозування продажів і організації рекламних акцій. Нарешті, це мінімізує витрати на робочу силу і харчування і максимізує прибуток. Ось кілька додатків AI, використовуваних в ресторанній індустрії.


Прогноз продажів

Клімат - важливий фактор в продажах ресторанів. Дослідження показують, що в 7 з 10 ресторанів прогноз погоди впливає на їх продажу. Можливо, сьогодні яскравий і ідеальний день, щоб насолодитися сангрією у дворі з друзями, або, можливо, на вулиці холодно і безлюдно, і вам хочеться випити гарячого какао в затишному бістро.


Незалежно від того, чи буде погода яскравою, дощовою, сніговою або більш спекотною, ніж очікувалося, клієнтів залучають певні продукти і напої в залежності від зовнішніх умов. Залежно від їжі та напоїв, які подають в закусочній, клімат буде впливати на кількість клієнтів, яких ресторан обслуговує в якийсь випадковий день.


За допомогою ШІ ресторани можуть точно прогнозувати свої продажі в залежності від минулих показників продажів і погодних умов.


Наприклад, якщо в минулому році в ресторані було продано велику кількість алкогольних напоїв в дощові дні, рішення для прогнозування на основі ШІ будуть посилатися на кожну з цих точок даних і повідомляти вам, які пункти меню приносять найбільші продажі в цей сезон і ті кліматичні умови . Крім того, він повідомляє вам кількість продажів, які ви можете очікувати в майбутньому, на основі цих історичних даних про продажі і погодних даних.


Можливості планування

Оскільки все більше міських районів і штатів розглядають можливість прогнозування розкладу для персоналу, здатність складати і повідомляти графіки роботи заздалегідь стає важливою для деяких адміністраторів ресторанів. Це критично важливе завдання втомлює і його складно робити без допомоги технологій, які можуть прогнозувати попит на робочу силу, обробляти зміни і дозволяти співробітникам міняти зміни без особливого втручання з боку менеджера.


Сьогодні ШІ керує подібними функціями. При підключенні до торгової точки, програмне забезпечення для планування аналогічним чином може враховувати деталізовані дані, які можуть підтримати чистий прибуток. Наприклад, програма може з'ясувати, хто з ваших співробітників в цілому буде робити найбільше додаткових продажів, і віддати цим колегам пріоритет при зміні великого обсягу персоналу.


Віртуальні приватні помічники

Сьогодні люди спочатку шукають дані про ресторани на смарт-пристроях, перш ніж дійсно планують відвідати їх. Сюди входить функція віртуальних помічників. Вони збиратимуть широкий спектр важливої ​​інформації з ресторанів, яка включає відстань, час очікування, меню, райони тощо, і показувати їх користувачам. Таким чином, клієнти швидше вибирають ресторан і бронюють столик.


Прогнозування просування

Уявіть, що у вас є неймовірна ідея для просування свого ресторану. Ви все влаштували, підготували свій персонал і дуже цьому раді. Однак в цей момент це, на жаль, не вдається.

Одна з найбільш корисних частин використання штучного інтелекту в вашому ресторані – це можливість передбачити, які елементи слід включити в рекламну акцію, щоб підвищити її ефективність.


Розуміючи купівельну поведінку свого клієнта, ви будете більш готові до просування, якого хочуть ваші клієнти, що збільшить продажі, які генеруються рекламною акцією.


Комплексні закупівлі та інвентаризація

POS-системи, які частково збігаються в інвентаризації та купівельної спроможності, можуть підвищити ефективність і знизити втрати. У момент, коли ці функції включені в POS, вони можуть відслідковувати і замовляти на основі фактичних продажів продуктів харчування, меню і рецептів. Порівнюючи цю останню інформацію з вашими фактичними рівнями запасів, ви можете вирішити, чи дотримуються співробітники вашої кухні рецептів і розмірів порцій і, можливо, виявити джерела відходів і крадіжок. Автоматизація цих завдань за допомогою інтегрованого рішення для управління рестораном, керованого штучним інтелектом, усуває таємницю, гарантує правильні рівні поставок і усуває ще одну річ з вашого плану на день.


Роботи

В даний час ресторани використовують роботів з штучним інтелектом, щоб прискорити процес приготування їжі і її доставки. Використання роботів на кухні ресторану привернуло загальну увагу після того, як мережа ресторанів Caliburger, розташована в Пасадені, привезла на свою кухню робота на ім'я Фліппі. Робот повинен був приготувати більше 300 бургерів за день. Пізніше вони запросили ще 50 роботів, які повинні бути доставлені до кінця 2019 року.


Кіоски

Зосередившись на завданню скорочення часу очікування клієнтів і поліпшення їх гастроекспірієнсу, ресторани в даний час впроваджують кіоски на базі штучного інтелекту. Такі кіоски для замовлень спрощують процес замовлення для клієнтів і діють як торгова система. Коли замовлення надходить від клієнтів, вони відправляються з кухні, що безумовно скорочує час приготування і доставки їжі. Беручи до уваги психологію клієнтів і моделі покупок, вони роблять пропозиції дозамовити для підтримки імпульсивних покупок.


bottom of page