268.jpg
3.png

Штучний інтелект модернізує ресторанну індустрію

Хоча технології розвиваються і приносять користь багатьом галузям, деякі галузі все ще намагаються вижити. Ресторанний бізнес – одна з таких галузей, яка переживає битву на витривалість серед конкурентів.



52% власників ресторанів погодилися з тим, що високі експлуатаційні витрати і витрати на харчування, очевидно, є головними труднощами, з якими вони стикаються під час ведення бізнесу. Ресторани, безсумнівно, можуть зберігати стабільність у всьому, законно впроваджуючи технології в свій бізнес.


Одна з таких технологій, яка, як кажуть, робить вирішальний вплив на цю галузь – це штучний інтелект. Існують різні переваги впровадження штучного інтелекту в ресторанах: поліпшення якості обслуговування клієнтів, збільшення продажів, скорочення втрат їжі, складання розкладу співробітників до прогнозування продажів і організації рекламних акцій. Нарешті, це мінімізує витрати на робочу силу і харчування і максимізує прибуток. Ось кілька додатків AI, використовуваних в ресторанній індустрії.


Прогноз продажів

Клімат - важливий фактор в продажах ресторанів. Дослідження показують, що в 7 з 10 ресторанів прогноз погоди впливає на їх продажу. Можливо, сьогодні яскравий і ідеальний день, щоб насолодитися сангрією у дворі з друзями, або, можливо, на вулиці холодно і безлюдно, і вам хочеться випити гарячого какао в затишному бістро.


Незалежно від того, чи буде погода яскравою, дощовою, сніговою або більш спекотною, ніж очікувалося, клієнтів залучають певні продукти і напої в залежності від зовнішніх умов. Залежно від їжі та напоїв, які подають в закусочній, клімат буде впливати на кількість клієнтів, яких ресторан обслуговує в якийсь випадковий день.


За допомогою ШІ ресторани можуть точно прогнозувати свої продажі в залежності від минулих показників продажів і погодних умов.


Наприклад, якщо в минулому році в ресторані було продано велику кількість алкогольних напоїв в дощові дні, рішення для прогнозування на основі ШІ будуть посилатися на кожну з цих точок даних і повідомляти вам, які пункти меню приносять найбільші продажі в цей сезон і ті кліматичні умови . Крім того, він повідомляє вам кількість продажів, які ви можете очікувати в майбутньому, на основі цих історичних даних про продажі і погодних даних.


Можливості планування

Оскільки все більше міських районів і штатів розглядають можливість прогнозування розкладу для персоналу, здатність складати і повідомляти графіки роботи заздалегідь стає важливою для деяких адміністраторів ресторанів. Це критично важливе завдання втомлює і його складно робити без допомоги технологій, які можуть прогнозувати попит на робочу силу, обробляти зміни і дозволяти співробітникам міняти зміни без особливого втручання з боку менеджера.


Сьогодні ШІ керує подібними функціями. При підключенні до торгової точки, програмне забезпечення для планування аналогічним чином може враховувати деталізовані дані, які можуть підтримати чистий прибуток. Наприклад, програма може з'ясувати, хто з ваших співробітників в цілому буде робити найбільше додаткових продажів, і віддати цим колегам пріоритет при зміні великого обсягу персоналу.


Віртуальні приватні помічники

Сьогодні люди спочатку шукають дані про ресторани на смарт-пристроях, перш ніж дійсно планують відвідати їх. Сюди входить функція віртуал