top of page

Як підняти продажі ресторану за допомогою соціальних мереж?

Оскільки заклади громадського харчування були закриті протягом більшої частини 2020 року, єдиним способом для людей відвідати їх улюблені ресторани була доставка або замовлення на винос. COVID-19 змінив індустрію ресторанів і гостинності, а це значить, що закладам потрібен новий підхід до просування і маркетингу, орієнтований на людей, що піклуються про своє здоров'я і безпеку.

Для власника ресторану соціальні мережі є одним з найбільш дешевих і доступних способів взаємодії з гостями та розвитку бізнесу. Вам необхідно адаптувати підхід до маркетингу в соціальних мережах вашого ресторану відповідно до «нових норм», пов’язаних з COVID-19.


Сила соціальних мереж для ресторанів


Соціальні мережі – неймовірно потужний інструмент, особливо для такої улюбленої (і потрібної) категорії, як їжа і напої. На всіх платформах соціальних мереж, від Facebook до Instagram, бренди продуктів харчування і ресторанів є одними з найбільш ефективних.


· У Twitter продукти харчування і напої згадують у 32% постів.

· У Instagram хештег#food є 25-м найпопулярнішим хештегом в світі – майже 400 мільйонів повідомлень на платформі помічені тегом #food.

· Тридцять шість відсотків американських відвідувачів стежать за ресторанами в соціальних мережах, і 39 відсотків з них роблять це, щоб визначити, чи хочуть вони замовити їжу в закладі

· За даними Statista, більшість американських споживачів вважають, що використання ними соціальних мереж різко зросло під час COVID-19 (62% в Facebook, 43% в Instagram і 34% в Twitter).


Через COVID-19 гості як ніколи побоюються обідати в ресторанах, багато з них буквально «застрягли вдома». Це дає ресторанним брендам унікальну можливість зосередити свою увагу на соціальних мережах, щоб вони могли залишатися в житті гостей в Інтернеті і бути першими, про кого згадають, захотівши замовити доставку, або вийти пообідати.


Взаємодія в соціальних мережах під час COVID-19


У зв'язку з тим, що під час карантину збільшується час, котрий люди проводять онлайн, а в цілому ситуація з гостями зазнає фундаментальних змін, ось кілька порад про те, як використовувати вашу платформу в соціальних мережах для взаємодії з відвідувачами в «новій реальності».


Оновіть свою присутність в Інтернеті


Незалежно від того, чи відкритий ваш заклад зараз, чи лише плануєте відкриття, повідомте про це! Не залишайте аудиторію в здогадах – оновлюйте інформацію для гостей, щоб вони знали, як можна підтримати ваш бізнес і насолодитися вашою кухнею.


Якщо ви готуєтесь до відкриття: додавайте в Instagram фото ваших страв та повідомляйте про промоакції, щоб ваші відвідувачі з нетерпінням бажали піти до ресторану після його відкриття.

  • Оновлюйте свій веб-сайт, соціальні мережі і автовідповідач за допомогою інформації про те, що саме ви пропонуєте прямо зараз, наприклад, страви на винос, доставка тощо.

  • Запостіть фото із зображенням того, як ваші співробітники готують заклад до приходу гостей, та підписи на кшталт «скоро!» і «стежте за оновленнями!»

  • Публікуйте пости зі зворотним відліком до вашого грандіозного відкриття, щоб нагадати своїй аудиторії і схвилювати її.

  • Подумайте про те, щоб влаштувати конкурс в Instagram або якісь презенти гостям після того, як ви знову відкриєтеся.


Якщо ви вже відкриті:


· Оновітьсвій веб-сайт, соціальні мережі і автовідповідач (або чат-бот), вказавши нові години роботи і важливі дані (наприклад, кількість доступних місць для сидіння).

· Постіть фотографії свого персоналу, а також нового гігієнічного та захисного обладнання вашого ресторану – ваші відвідувачі захочуть дізнатися, які запобіжні заходи ви приймаєте, щоб зробити їх обід безпечним.

Скористайтеся перевагами #foodstagram


Фотографії з їжею займають особливе місце в серцях споживачів у соціальних мережах, а Instagram – це ідеальне місце.


Це означає, що вивчення основних порад і прийомів використання Instagram для просування вашого ресторану допоможе вам зберегти бізнес в довгостроковій перспективі. Присутність ресторану як бренду може виходити за рамки просто демонстрації ваших смачних страв.


· Розміщуйте фотографії свого меню, щоденні спеціальні пропозиції, спеціальні пропозиції на винос і доставку.


· Дозвольте гостям «непомітно зазирнути за лаштунки» і представте своїх власників, менеджерів і персонал – люди легше сприймають доброзичливі бренди


· Залишайтесь atthetopofmind, додаючи в свої історії фото страв та інших цікавих пропозицій


· Створіть персональний #hashtag для свого ресторану і запропонуйте відвідувачам розміщувати свої фотографії і відзначати вас


· Не соромтеся хештегів – використовуйте найефективніші хештеги, такі як #foodstagram, #foodphotography і #foodie, щоб збільшити вашу аудиторію


· Використовуйте локальні хештеги для свого міста


Діліться рецептами і кулінарними уроками з фоловерами


Ще одна ідея – опублікувати свої рецепти для гостей. Не турбуйтеся про те, щоб ділитися своїми рецептами – ви не розголошуєте свої секрети, ви даєте своїм відвідувачам новий спосіб спробувати свої улюблені страви.

Є кілька способів монетизації рецептів і кулінарних уроків.

· Запропонуйте набори їжі, які включають інгредієнти для приготування страви разом з рецептом або посилання на кулінарний урок, вартість якого буде включена до замовлення


· Запропонуйте платні кулінарні «курси», які дадуть гостям доступ до рецептів і уроків з приготування ваших фірмових страв.


Незалежно від того, монетизуєтеви цей процес, чи ні, обмін новим інтерактивним контентом привабить фоловерів. Це відмінний спосіб використовувати соціальні мережі, щоб надати гостям новий experienceі зміцнити ваш бренд.


Співпрацюйте з інфлюенсерами

Партнерство та співпраця з «лідерами думок» стала звичайною практикою для багатьох ресторанів і брендів, але в ситуації з COVID-19 результати, отримані від такого маркетингу, можуть бути навіть вище, ніж раніше.


Інфлюенсеризалучають широке коло споживачів, і вони відмінно підходять для просування бізнесу. Ви можете співпрацювати з місцевими «лідерами думок» для проведення гівевеїв, демонстрації страв з меню і спеціальних пропозицій. Гівевейне тільки допоможе новим клієнтам знайти ваш ресторан, але ви також отримаєте значну кількість нових підписниківна платформах соціальних мереж.


Якщо ви раніше не вивчали вплив маркетингу для свого ресторану, можливо, зараз дуже вдалий час.

Займатися, займатися, займатися


Як ми вже згадували вище, ваші клієнти витрачають більше часу, ніж будь-коли, на свої улюблені соціальні платформи, а це значить, що ви повинні бути там, відповідати на коментарі, «лайкати» їх пости і бути залученими до цього процесу протягом усього дня. Відповідь на коментар із запізненням на тиждень ні для кого не матиме багато значення, але відповідь протягом кількох хвилин порадує їх і залишить позитивне враження про ваш бренд.


Спробуйте нові типи постів, створених для залучення вашої аудиторії –наприклад, тести у вашій історії або пости, які покликані розвивати дискусію.


Будьте в курсі

Ресторанна індустрія швидко змінюється, тому обов'язково підпишіться на експертів галузі, щоб бути в курсі того, що потрібно зробити вашому ресторанові, щоб досягти успіху.


Активна присутність в Інтернеті має вирішальне значення, особливо в цей час. Все змінилося після COVID-19, і вашим гостям важливо знати, що вам не байдуже, і про те, як ви працюєте у цій «новій реальності» - від нового режиму роботи до різних варіантів доставки та самовивозу.


Використовуйте цей час, щоб поекспериментувати з публікаціями і по-справжньому привабити аудиторію та створити позитивну репутацію вашого бренду.


bottom of page