Журнал "Ресторатор" издается с 2003г.

Вплив COVID-19 на спосіб життя та харчову поведінку в Азії

Серед азіатських споживачів існує велика стурбованість впливом COVID-19, як безпосередньо на їхнє власне життя, так і в глобальному масштабі.

Відповідно до опитування споживачів InnovaMarket Insights (COVID-19), проведеного в березні 2020 року, в Китаї, Індії та Індонезії, найбільше занепокоєння жителів стосується здоров’я, особистого доходу та наявності медичних послуг та продуктів для придбання.

Особисте здоров'я та здоров'я родини та друзів – найпопулярніші питання, що стосуються всіх трьох країн. Питання особистого доходу та фінансів на другому місці. Індійські споживачі були найбільш стурбовані, 73% заявили, що вони дуже переживають за своє здоров'я та здоров'я своїх сімей та друзів. Цей показник становить 58% у Китаї та 52% в Індонезії.


Охорона здоров’я набула більшого впливу під час рішень щодо купівлі, а споживачі намагаються їсти більш здорово і вживають продукти, прагнучи підвищити імунітет. Це такі інгредієнти, як куркумав Індії, квітка хризантеми та кордицепса в Китаї, маточне молочко, імбир та м'ята в Індонезії. Комфорт та покращення настрою також розглядаються як все більш важливі фактори при виборі їжі та напоїв під час кризи.

Дослідження компанії Innova Market Insights показали, що основні зміни у харчовій поведінці в Індії та Китаї включають приготування домашньої їжі, більш здорове харчування та більше їжі / напоїв для зміцнення імунітету.


Свіжі фрукти та овочі, соки та нектари стають більш популярними, оскільки споживачі розглядають їх як засіб для зміцнення здоров'я. У той же час споживачі стверджували, що купують меншу кількість менш корисних, смачних і сильно перероблених товарів, таких як морозиво, піца, торти і випічка.


Також спостерігається зростання онлайн-покупок продуктів, оскільки рух обмежено, а до фізичних магазинів нелегко дістатися. Зростання числа продуктових додатків в Китаї, наприклад, пов'язане з можливістю доставки їжі в супермаркетах, спеціалізованих продуктових магазинах. Ресторани пропонують доставку, але багато споживачів також готові робити замовлення онлайн і виходити за продуктами на винос. У Китаї 37% споживачів заявили, що замовляють більше їжі в ресторанах / кафе в Інтернеті, в той час як 34% частіше купують їжу і обіди на винос.


Читайте також: Безпека харчових продуктів через призму COVID-19.

  • White Facebook Icon

Оплата счетов картой  |  +38 (044) 502-1623   +38 (067) 247-8432

Остались вопросы?

Спросите, мы с радостью ответим

(044) 502-1623

(067) 247-8432

АДРЕС

 

02068 Украина, Киев,

ул. Драгоманова 31-Б, офис 157

КОНТАКТЫ

 

+38 044 502 1623

+38 044 502 1624

+38 067 247 8432

 

r2@restorator.com.ua  (коммерческий отдел)

 

soniak@restorator.com.ua  (реклама)

 

redaktor@restorator.com.ua  (редакция)

 

www.restorator.ua

ПРОЕКТЫ
ПРИСОЕДИНЯЙТЕСЬ К НАМ
  • White Facebook Icon

© 2020   Все права защищены ООО "Ресторатор Украина"