Марія Шапошнікова, експертка з маркетингу, яка 16 років працює з індустрією гостинності в України, разом зі спільнотою “Ресторатор” провела благодійний вебінар на підтримку ЗСУ. На ньому вона розповіла про правила комунікації в соціальних мережах, які варто знати.
Ми ділимося коротким конспектом та пропонуємо вас придбати запис всієї лекції.
1. Враховуйте, що SMM дуже динамічний
SMM – це не якийсь усталений набір інструментів або рішень, а окремий напрямок маркетингової комунікації, який весь час розвивається: змінюються майданчики та платформи, інтереси аудиторії, постійно з’являються та зникають якісь тренди.
За правильного використання він може суттєво збільшити впізнаваність бренду, допоможе знайти та налагодити ефективну комунікацію з цільовою аудиторією та отримати прямий зворотний зв'язок. А також це спосіб «достукатися» до аудиторії, яка не реагує на інші типи реклами.
2. SMM - це завжди командна робота
Ефективну комунікацію в соціальних мережах неможливо побудувати, якщо власник закладу вважає, що це виключно відповідальність SMM-менеджера. Принцип: «Нехай цей спеціаліст щось публікує і приводить нам гостей» не працює. Працює стратегія та командна робота.
Все починається з концепції та цінностей закладу. SMM-менеджер згідно з трендами може писати, що ви eco та pet friendly, але якщо при цьому команда закочує очі, коли бачить гостей з тваринами та використовує купу пластику, це не буде мати нічого спільного з ефективними комунікаціями.
Пост в соціальних мережах – це остання ланка в ланцюжку, на початку якого ви визначаєте, що і я для кого комунікуєте, як tone of voice використовуєте (спілкування та ви або на ти, серйозно чи жартома, якій інтонації та емоційне забарвлення публікацій), а потім на основі цього вибудовуєте контент-план.
3. SMM: відрізнятися та запам’ятовуватися
Всі заклади публікують безліч контенту.
Бажано обрати такий візуальний стиль та такі рішення, які чітко будуть асоціюватися з вашим брендом, відрізняти від інших та складатися в цікаву та привабливу стрічку.
Шукайте натхнення у вашому закладі (дизайні інтер’єру, загальні концепції, цікавій подачі продуктів), в Pinterest та на світових платформах. Плануйте фотозйомку продуктів, розуміючи якими мають бути пости з цими фото.
4. Не танцюйте на кістках
Головне табу: експлуатація чутливих тем, використання військових назв та місць трагедій в брендингу продуктів. Також необхідно весь час відстежувати інформаційний простір і просто вмикати емпатію: наприклад, на день відмовитися від постингу розважального контенту в день національного трауру або інших болючих події, яких зараз, на жаль, забагато.
5. Зробіть чек-ап того, наскільки корисними та зручними є ваші сторінки для потенційних гостей
Уявіть собі, що людину зацікавив ваш контент. Чи зможе вона швидко знайти актуальне меню з цінами, розклад роботи, забронювати столик?
Вся ця інформація має зчитуватися миттєво, бо від цього залежить те, як ваша комунікація в соціальних мережах може конвертуватися в реальних гостей та замовлення. Подивіться на свій профіль очима гостя та оцініть, наскільки актуальна в ньому інформація і чи легко її знайти.
留言