photo_2020-10-01 13.52.06.jpeg
2020-10-26 22.42.56.jpg

Мережа ресторанів у Китаї змушувала гостей зважуватися

Мережа ресторанів на півдні Китаю принесла публічні вибачення за зважування відвідувачів перед тим, як вони увійшли в приміщення, в рамках національної кампанії по скороченню харчових відходів.


Клієнтів, які відвідують популярну мережу магазинів Chuiyan Fried Beef в провінції Хунань в місті Чанша, попросили зважитися на вагах і надати особисту інформацію. Потім ресторан пропонував меню в залежності від їх статури.


Гід рекомендував клієнтам замовляти різні страви в залежності від ваги людини і калорійності їжі. Наприклад, жінкам вагою менше 40 кг рекомендували фірмову страву з яловичини і рибну голову, а чоловікам вагою понад 80 кг – тушковану свинину.


Вивіски навколо ресторану закликали відвідувачів «вимити тарілку» і «бути ощадливими і старанними».


Зіткнувшись із звинуваченнями в фатшеймінгу, компанія Chuiyan Fried Beef в суботу в своїй заяві зазначила, що намагається скоротити витрати продуктів харчування. Мережа ресторанів заявила, що клієнтів не змушували зважуватися – і, хоча вона «глибоко шкодує» про конфлікт, гостям все-таки дозволять зважуватися в торгових точках.


«Користувачі мережі можуть прийти в магазин, щоб випробувати це і висловити свої коментарі та пропозиції», - йдеться в заяві.

Президент Китаю Сі Цзіньпін оголосив 11 серпня кампанію по мінімізації харчових відходів. За останній рік країна зіткнулася з рядом продовольчих криз: рекордні повені, які знищили посіви рису, і епідемія чуми свиней, яка призвела до масового вибракування свиней.


У 2015 році державна телекомпанія CCTV повідомила, що підприємства громадського харчування Китаю викидають від 17 до 18 мільйонів тонн продуктів харчування в рік. Раніше в цьому місяці президент Сі охарактеризував ставлення до надмірного споживання продуктів харчування як «шокуюче і завсмучуюче».


Chuiyan - не єдиний ресторан або група компаній, які встановлюють більш жорсткі правила споживання. Минулого тижня асоціація громадського харчування в центральному місті Ухань закликала клієнтів замовляти страви "N-1", тобто на одну страву менше, ніж кількість тих, що обідають за столом.


Додатки для смартфонів, які раніше показували популярні стріми людей, які їдять величезну кількість їжі, також попереджають, що творці відео можуть бути заблоковані, якщо вони будуть заохочувати надмірне переїдання.


Читайте також: Вплив COVID-19 на спосіб життя та харчову поведінку в Азії.

Остались вопросы?

Спросите, мы с радостью ответим

(067) 247-8432

АДРЕС

 

02068 Украина, Киев,

ул. Драгоманова 31-Б, офис 157

ПРИСОЕДИНЯЙТЕСЬ К НАМ
  • White Facebook Icon

© 2020   Все права защищены ООО "Ресторатор Украина"