top of page

Уроки пандемії можуть підготувати ресторани до викликів, що чекають попереду

У новому опитуванні ресторатори розповідають, як вони адаптуються до доставки, ціноутворення в меню і обіду в холодну погоду.



За останні кілька місяців обіди на відкритому повітрі врятували ряд ресторанів, але тепер, коли вже не за горами зима, а посадка в залах обмежена, як будуть адаптуватися ресторатори?


Нове дослідження Rewards Network, програми просування і лояльності для ресторанної індустрії, показує, що багато хто розраховує на уроки, засвоєні в перші місяці пандемії, і адаптують нові стратегії, щоб залишатися на плаву в найближчі місяці.


В опитуванні чотирьохсот власників ресторанів 50% заявили, що будуть утеплювати свій внутрішній дворик на зиму, але інші 50% не будуть вкладати кошти у це. Утеплення охоплює весь спектр - від покупки дорогих теплових ламп до надання ковдр і грілок для гостей.


Дві третини операторів, які планують підготувати зимові тераси, оптимістично налаштовані з приводу того, що їх клієнти захочуть або частково захочуть обідати на вулиці в більш холодну погоду.


Але все більше операторів з оптимізмом дивляться на доставку як на джерело доходів взимку. Самостійна доставка стала порятунком для 27% операторів, які запустили власний сервіс під час пандемії. А більш раннє опитування споживачів Rewards Network показало: люди очікують, що в найближчі місяці будуть замовляти більше, ніж в попередні осінньо-зимові сезони.


За даними Rewards Network, вартість запуску внутрішньої служби доставки була повсюдною: від 0 до 10 000 доларів, в середньому 1 923 долара. Але використання сторонніх постачальників послуг доставки для деяких ресторанів нереально через непомірні зборів, які зазвичай стягують компанії.


Підвищення цін в меню було ще одним способом, яким оператори намагалися компенсувати зниження доходів в ресторанах через обмеження, пов’язані з COVID. За словами рестораторів, близько 42% респондентів підвищили ціни, а реакція споживачів розділилася. Близько половини виявили, що їхні клієнти не помітили цього, а інша половина проявиладеяку негативну реакцію.


В цілому, опитані власники ресторанів позитивно оцінили результати опитування. Хоча схоже, що криза з коронавірусу затягнеться і до 2021 року, 69% заявили, що вони оптимістичні щодо наступних шести місяців, і тільки 8% заявили, що вони дуже неоптимістичні.


bottom of page