top of page

Дайджест лютого: скасування акцизів для тихих вин та лате з оливковою олією в Starbacks


Традиційно підготували дайджест найважливіших новин лютого у ресторанній сфері.


УКРАЇНА



Із 1 січня 2022 року набрала чинності норма, що скасовує акцизні марки для звичайних (неігристих) вин і тестових зразків алкогольних напоїв. При цьому виробники, оптові й роздрібні продавці продовжать оплачувати акцизний збір.




Сергій Клімов (Uwines, Kyiv Food & Wine Festival, Like a Local’s) створив настільну гру про українське вино формату "пий та навчайся".


Гра "Uwines Амбасадори" має 150 карток і різні рівні складності. У процесі гравці дізнаватимуться про історію українського виноробства, сорти винограду, регіони, вина та інші цікаві факти.






Зареєстровано п'ять випадків у двох закладах, але начальник головного управління Держпродспоживслужби Києва Олег Рубан підтвердив, що захворіло щонайменше 50 людей. Проблема — у постачальнику яєць, місцезнаходження якого наразі невідоме.



Перший магазин MULTI COOK вже відчинився в Кракові, а до кінця року в компанії прогнозують запуск до 300 магазинів за франшизою.

Для європейського ринку "Галя Балувана" розробила нові позиції. Їх понад сотню, наприклад, лазанья, кіш, круасани, крем-супи, крокети, рулети.



СВІТ



Тіктокер на ім’я Кейт Лі випустив відео, де він додає до популярної кесадильї від Chipotle (американська мережа швидкого харчування) медовий соус, який змішує зі сметаною і поставив цьому лайхаку 10 з 10. Наступного тижня відео набрало понад 30,6 мільйона переглядів, 3,7 мільйона «лайків» і 47 200 коментарів, а також 69 500 поширень. І соус став проблемою, оскільки гості почали масово замовляти цей пункт меню, хоча його насправді в меню не було.

Chipotle вирішили ввести нову кесадилью та соус до неї в меню, хоча для цього довелось оновити технологію і провести навчання для понад 100 000 працівників. Завдяки швидкій реакції бренд залучив величезну аудиторію молодого покоління.




Starbucks шокував індустрію, ввівши до меню Oleato - каву з додаванням оливкової олії холодного віджиму. Результат в компанії описують так: "оксамитово-м’яка, делікатно солодка кава, яка наповнює кожну чашку надзвичайним новим смаком і текстурою".

До речі, прихильники кетогенної та палео-дієт уже давно додають до кави олію або освітлене вершкове масло. Вважається, що таке рішення забезпечує додаткову енергію та відчуття ситості, допомагаючи контролювати апетит і втрату ваги.




Манія підписок на ексклюзивний контент досягнула хореки. Panera Bread (мережа пекарень-кав'ярень у Канаді й США) уже тестувала підписку на необмежену каву у 2020 році, але локдауни внесли свої корективи.

Тепер Panera оголосила про розширення Unlimited Sip Club: за 120 доларів на рік гість отримує безкоштовну доставку на всі замовлення, особливі позиції меню лише для підписників, а також VIP-випробування та призи.

До речі, в Україні підписка теж набуває популярності: в кав’ярнях Bimbo запустили підписку на безлімітну каву.




Міністр туризму Ізраїлю Хаїм Кац (Лікуд) дав зелене світло на запуск путівника Michelin ресторанами Тель-Авіва. Міністерство вивчало цю можливість багато років, зокрема, у 2017 замовляло у Michelin дослідження “гастрономічний статус і потенціал Ізраїлю”. Угода обійдеться Ізраїлю приблизно в 1,5 мільйона євро (1,6 мільйона доларів), які Міністерство туризму розділить з муніципалітетом Тель-Авіва. Про включення ресторанів інших міст мова йтиме згодом.



Натомість річна виручка практично не змінилась.



"Ми хочемо забезпечити комфортні та безпечні умови для наших гостей і нашого персоналу, а також захистити нашу будівлю" - заявили представники закладу. Команда поскаржилась на те, що діти поводяться виклично, ігнорують працівників закладу, крадуть елементи декору, розкидають сміття і гучно розмовляють, заважаючи іншим гостям.

Відтепер діти без супроводу зможуть зробити замовлення у Chick-fil-A лише навиніс.


Важливі статті місяця:










bottom of page