top of page

Нові правила для роботи з генераторами та метавсесвіт Starbucks: дайджест ресторанних новин грудня

Підготували огляд найцікавіших подій грудня у ресторанній індустрії.


НОВИНИ УКРАЇНИ



Президент України підписав законопроєкти №8196 та №8197, які сприятимуть відновленню енергетичної інфраструктури України. Відтепер скасовані ввізні мита для генераторів, трансформаторів, електричних акумуляторів та водонагрівачів, електрогенераторних установок та двигунів, а також Starlink.

До всього, уряд надав можливість зберігати пального без ліцензії до 2000 літрів.



Влада міста Києва додає на карту закладів, що працюють під час блекауту, кав'ярні, ресторани та бари. Щоб додати свій заклад, необзідно заповнити спеціальну форму.

Посилання на форму: https://forms.gle/HYBgSknM8GJwAHvF9



Про це розповіла Марина Павлюк, новопризначена генеральна директорка Glovo в Україні.

До березня 2022-го Україна була третім найбільшим ринком для Glovo, а нині робота сервісу відновлена у 38 містах із 39 - в середині грудня Glovo перезапустився у Миколаєві.

"Де буде український прапор, там буде Glovo. Всерйоз готуємось і до повернення в український Крим", - цитує Марину Павлюк FORBES.



Естонський сервіс доставки Bolt Food опублікував оновлений звіт і надав цікаву статистику за рік. Найпопулярнішою стравою був визнаний чізбургер (у попередній версії звіту це була паста карбонара), а найбільше замовлень за рік було здійснено 11 жовтня.




За 9 місяців окупації росіяни пограбували шато, вивезли обладнання, старовинну колекцію вин і навіть вина, що перебували на витримці. Виноградники досі заміновані, а саме село Веселе ще перебуває під обстрілами.

Наразі в компанії думають над ребрендингом та планами з відновлення виноробного господарства.







Компанія з автоматизації кафе й ресторанів Poster опублікувала дослідження роботи закладів з початку повномасштабної війни.


Перші два тижні після повномасштабного вторгнення більшість закладів громадського харчування взагалі не отримували виторгу. Також великий спад заклади відчули наприкінці листопада, унаслідок російських обстрілів інфраструктурних об’єктів.


Щодо середнього чеку, то фастфуд показав зростання майже наполовину (49%) порівняно з 2021 роком (у 2021 він складав 158 грн), пекарні – на 45%, бари – на 27%, кав’ярні - 25%, ресторани - 22%, кафе - 19%.

На збільшення середнього чека вплинули переважно інфляція й ріст цін.




НОВИНИ У СВІТІ


З 2023 році ресторани Німеччини та Франції відмовляються від одноразового посуду для обслуговування у закладах


З січня 2023 року німецькі ресторани продаватимуть їжу та напої з собою у багаторазовому посуді. Одноразовий посуд наразі не заборонений, але якщо заклад використовує його, то зобов'язується мати альтернативу.

У Франції з 2023 року використовувати одноразову упаковку заборонено всім закладам, що мають понад 20 посадкових місць, але це поки що не стосується замовлень на виніс. Утім, ресторанні мережі готуються до повної заборони одноразового посуду і вже перебудовують свої бізнес-моделі.



Starbucks Odyssey працює в бета-версії для невеликої групи користувачів додатку Starbucks Rewards у США. З січня 2023 року до аудиторії бета-тестерів залучатимуть більше людей з різних країн.


Starbucks Odyssey побудована на технології Web3, в компанії її називають наступною великою інновацією в підтримці лояльності.


Starbucks Odyssey відкриває учасникам доступ до "Подорожей" метавсесвітом: виконуючи інтерактивні завдання, користувач отримує колекційні "Подорожні марки" (NFT), бали Odyssey і доступ до нових рівнів переваг. На кожному рівні бонуси можна обмінювати на цілком реальний досвід: від віртуального уроку приготування еспресо-мартіні до доступу до унікальних товарів та запрошень на ексклюзивні заходи. Один з найцінніших призів — справжня (не віртуальна) поїздка на кавову ферму Starbucks Hacienda Alsacia в Коста-Ріці.



Instagram опублікував тренд-прогнози на 2023 рік, проаналізувавши поведінку своєї основної аудиторії — молодих людей віком 20+. З цікавого: покоління Z все частіше вивчає культурне різноманіття через їжу: 68% користувачів готові спробувати нові страви після того, як побачили їх у своїй стрічці.



Загалом рейтинг виглядає так: Apple, Microsoft, Google, Amazon, Walmart, Toyota, McDonaldʼs, Mersedes-Benz, Coca-Cola і Tesla.

Як і у 2021 році, McDonaldʼs займає 7 місце.





DP Eurasia, яка володіє франшизою на Domino's Pizza в росії, призупинила інвестиції у цей регіон ще у березні. Через 10 місяців повномасштабної війни у компанії заявили, що "розглядають різні варіанти, які можуть включати відчуження російських операцій". Наразі в росії працює 188 закладів мережі.





Ресторани Москви, які отримали зірки Michelin у 2021 році, можуть згадувати про свою нагороду, але винятково "із зазначенням року та міста". У 2023 році їхній статус підтверджувати не стануть, не будуть присуджувати і нових зірок закладам в росії.

Ми вирішили більше не просувати Москву як туристичний напрямок», – зазначили у Michelin.


Важливі статті грудня







bottom of page