top of page

Дайджест жовтня: Nai та Milk Bar в ЄС, доставка від Uklon, ресторани від Netflix

Традиційний дайджест місяця від "Ресторатора".


Новини України


23 жовтня у польському місті Вроцлаві відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai. Заклад одразу після технічного відкриття зібрав черги, а столики були заброньовані на тиждень вперед.

Співзасновник та бренд-шеф франшизи Володимир Ярославський входить до ТОП 25 кращих шеф-кухарів України. Також він є керівником і співвласником ресторанів «Lucky» та «Chef’s Table».

Nai пропонує гостям як традиційні українські страви, так і сучасні інтерпретації. У меню можна знайти голубці з креветками, тартар з ферментованою бузиною, зелений гаспачо зі страчателлою, ліниві картопляні вареники з грибами та моцарелою, котлета по-київськи та інші страви від Володимира Ярославського.

Ресторан у Вроцлаві відкрили 22-річні українці Марк та Віталій. Вони також виконують ролі керівника та шеф-кухаря закладу. На черзі — відкриття Nai в Празі, Нью-Йорку та ще 30 містах світу.


Ресторан розташований у центрі Варшави, на вулиці Фредерика Шопена, 20.

У меню закладу представлені традиційні українські страви, а також торти та десерти власного виробництва. Запуск Milk Bar у Варшаві є частиною стратегії компанії по розширенню міжнародної присутності.




Український сервіс таксі Uklon готується запустити доставку їжі з ресторанів. Компанія планує конкурувати з такими міжнародними лідерами, як Glovo та Bolt Food, які вже мають значну частку ринку.

Uklon уже має досвід у сфері доставки, оскільки з 2020 року пропонує послуги доставки пакунків, документів та невеликих вантажів.

Стали відомі імена 12 фіналістів конкурсу БарменДиктатMixFigt2024

Організатори конкурсу БарменДиктатMixFigt2024 визначили 12 фіналістів. Наступні 3 місяці конкурсанти змагатимуться у різних завданнях з барного мистецтва. Також протягом конкурсу можна буде скуштувати їх коктейлі в БарменДиктаті.


Понад 80 українських вин було представлено на дегустації у Лондоні для представників винної сфери, торгівлі та преси. Найбільшою популярністю користувалися автохтонні сорти винограду, ігристі вина та витримані вина. Вина представляли 11 виноробень з шести виноробних регіонів України. Дегустація була організована Ukrainian Wine Company UK, яка представляє українські вина у Великій Британії.

На дегустації були представлені такі виноробні:

17 жовтня БЕБ за підтримки озброєних співробітників провели обшук у головному офісі львівського ресторанного холдингу !FEST.

Бюро економічної безпеки України звинуватило холдинг у несплаті податків в особливо великих розмірах. За даними БЕБ, компанія нібито виплачувала працівникам зарплати "в конвертах" і не використовувала РРО. Збитки держбюджету оцінються в 50 млн грн. Ресторанний холдинг !FEST заперечує свою провину.


Кабмін вніс до Верховної Ради проект закону про штрафи за використання назв "шампанське" та "коньяк". Проект передбачає штраф у розмірі від 340 до 850 гривень за використання цих назв щодо продуктів, які не відповідають нормам географічних зазначень. Закон набере чинності з 28 грудня 2024 року, він є частиною зобов'язань України перед ЄС та має забезпечити захист іноземних географічних зазначень.



Світові новини

Дослідження Bank of America показало, що 73% представників покоління Z шукають способи скоротити витрати через високу вартість життя. Майже половина опитаних скоротила витрати на харчування в ресторанах, а третина купує тільки необхідні продукти в магазинах. Більше половини опитаних не мають достатньо заощаджень, щоб покрити три місяці витрат, і менше 48% заявили, що вони повністю або переважно фінансово незалежні.




Компанія Michelin запустила нову нагороду для готелів Michelin Key. Готелі зможуть отримати її у результаті анонімної перевірки. Для оцінки інспектори один чи кілька разів анонімно відвідають об’єкт. Щорічно буде проводитись церемонія, на якій найкращим готелям вручать «ключі Michelin». Перший рейтинг буде опублікований в 2024 році.

Стрімінговий гігант Netflix планує відкрити мережу роздрібних магазинів та тематичних ресторанів у 2025 році. У магазинах будуть продаватися товари, пов'язані з фільмами та серіалами платформи, а також працюватимуть ресторани з тематичною їжею та атракціони.

Netflix пояснює такий крок бажанням занурити своїх клієнтів у світ їхніх фільмів і телешоу. Перші заклади планують відкрити у США, а потім поширити по всьому світу.

У магазинах будуть атракціони, які пов'язані із серіалами сервісу, магазини одягу, ресторани з тематичною їжею та смуги перешкод у стилістиці серіалу "Гра в кальмара".



Законодавці Нью-Йорка ухвалили перший у своєму роді закон, який вимагає від мережевих ресторанів позначати в меню пункти, що містять надмірну кількість доданого цукру.

Закон буде обов'язковим для будь-якого місцевого підрозділу мережі ресторанів з принаймні 15 філіями по всій країні. За невиконання закону передбачається штраф у розмірі 200 доларів.

Ресторани будуть зобов'язані розміщувати «значки цукру» та друкувати попередження в своїх меню поруч з пунктами з високим вмістом цукру.

Тепер клієнти Uber Eats можуть замовляти з двох найближчих ресторанів або інших закладів в одному замовленні. Функція доступна без додаткової плати. Ресторани будуть автоматично включені в програму, але матимуть можливість відмовитися.

Клієнти побачать опцію згрупування після того, як додадуть щось д о свого кошика. Додаток показуватиме ресторани та інші заклади, які можна додати до замовлення.

Мережа Domino's роздаватиме безкоштовну піцу людям, які мають студентські кредити в США. Компанія буде видавати коди на безкоштовну піцу середнього розміру з двома топінгами. Бюджет маркетингової акції - 1 мільйон доларів США.

Щоб отримати піцу, потрібно подати заявку на спеціальному веб-сайті. Якщо в цей день є доступні піци, компанія надішле код, який потрібно використати протягом 30 днів.

Також компанія оновила свою програму лояльності, над авши клієнтам можливість отримувати їжу з меншою кількістю балів. Domino's працює над відновленням продажів після двох складних років після пандемії, оскільки нестача водіїв і зменьшення споживання знизили попит у ресторанах мережі.

Новозеландська компанія розробила технологію, яка використовує штучний інтелект для виявлення патогенів у їжі. Технологія базується на нюхових рецепторах комах, які надзвичайно чутливі до летких органічних сполук. Біосенсори, створені за допомогою цієї технології, можуть виявляти патогени з високою точністю. Ця технологія може бути використана для забезпечення безпеки харчових продуктів на всіх етапах їх виробництва та збуту.



Найважливіші тексти місяця


bottom of page